Juu, täytyy varmaan vielä etsiä johtokaavioista minkä pinnin takaa mitata PCM:lle tuleva signaali PCM:n liittimestä, ettei ole johdossa vikaa.
Pelottaa vaan sörkkiä PCM:n liitäntöjä, kun ne on näissä muutenkin hieman herkkäluonteisia tapauksia - ja minulla on ( *KOP KOP *

) vielä sekä PCM että PCM:n liittimet ehjänä
Kummastuttaa vain se, että TPS ei ole vaihtunut ja se tuskin on mitään muita arvoja antanut ennen ja jälkeen remontit. Ennen remonttia kuitenkin toimi hyvin.
Lainaus:
Selviskö jo se miksi virranjakaja on ollut eri asennossa aiemmin, sitä kannattais testailla...
|
Juu, kyllä tuota ajoitusasiaa sekä nokan- ja kampuran keskinäisen ajoituksen suhteen, että bensasynkkaa on tarkoitus selvittää. Nokan ajoituksen näkee vain jakopääkopan irrottamalla, se nyt pitää tsekata ensin. Sen jälkeen vielä kertaalleen tutkia bensasynkka..