Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 01.02.2016, 18:12
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tuossa fordissa luistonesto on "jotenkin" pois kytkettävissä, ilmeisesti auton on oltava paikallaan kun se vetoluistonesto lähtee pois, koska viikonloppuna ajelin kotipihassa keksinnön jumiin ja hokasin virheeni ja koitin liikkeestä kytkeä kikkaretta pois, huonolla menestyksellä. autossa on onneksi kuitenkin ihan oikea alennusvaihteisto, joka sitten tappaa kaikki, myös ABS jarrut kun sen kytkee ja sen vähän mitä tuota on nyt tullut koiteltua, niin etenee yhtä hyvin hangessa/fillerihiekassa/moto uralla, mitä vanhemmat vakio maasturitkin, eli ei häpeä yhtään niille, kunhan se pieni puoli on päällä

noissahan ei oisikaan mitään vikaa, kunhan niihin olisi standardit ja lain puitteissa vaadittaisiin se selektiivisyys, esim joku täysturva, medium ja pois päältä, jolloin kuljettaja saisi itse päättää paljonko sitä apua otetaan vastaan. fordin kohdalla voisin ihan hyvin kuvitella itsekin ajavani "medium" asetuksella, nyt se puuttuu turhan herkästi asioihin ja sitä kautta sotkee tilannetta. auto itessään on todella johdonmukainen ajaa liukkaallakin, oli sitten takavetona tai pitkä nelikko päällä, ei normaalisti ajaessa tee mitään poikkeavaa ajokäytöksen suhteen ja voin varauksetta suositella sellaselle kuskille, joka on tottunut noita tönkkiksiä ajelemaan, kunhan kytkee käynnistyksen ohessa esp:n pois, niin ei tarvia sitten kiristellä hampaitaan, tai kiukutella nettifoorumeilla systeemin paskuudesta
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten