Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 31.01.2016, 01:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Vetoluistonestot onkin sit tapaus sinäänsä. Niissä en oo törmänny vielä toistaseks sellaseen systeemiin mikä olis vieny auton pitemmälle ku perinteinen systeemi,oli sit olosuhde liukas tai pehmeä. Mut nää onkin yleensä poiskytkettävissä.
Tämä on totta. Mutta yksi hyvä puoli hieman vanhempien takatuuppareiden vetoluistonestossa on ainakin Boschin joissain systeemeissä (aikana ennen ESP:tä): se osaa antaa koneelle menovettä moottorijarrutuksessa, eli ei lähde perse alta liukkaalla kun päästät kaasun

Tuli huomattua aikanaan B- koppaisessa Omegassa moneenkin kertaan pääkallokeleillä, ja oli oikeasti ihan hyvä systeemi - varsinkin kun autossa oli lukkoperä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten