Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
matti tulee sitten näyttämään miulle miten hitekki vie tojotaa vaikkapa jääradalla, kun ajat nopeemman kierrosajan espit ja häspit ja muut hitek avut päällä, lupaan julkisesti pyytää anteeksi hitek vehkeitten haukkumista  voittajalle tietenkin case joka nautitaan yhdessä osallistuneiden kesken kun ajot ajeltu
sitten toinen, mihin niitä pyöriä tarvii jarruttaa esmes kesken mutkan, jos vaikkapa lavurissa perse pyrkii pari senttiä luistoon? elon laskuopin mukaan ohjataan hiukan ja ihan ääritilanteessa ohjataan autoa hiukan kaasupolkimella ja se menee nätisti läpi mutkan, vaikkakin perse voi olla pari senttiä eri linjalla eturenkaiden kanssa, näin on tuo miljoona menny ja kertaakaan en ole radan ulkopuolella penkkoja levitelly.
kolmanneksi tää aihe on ihan turha keskusteluna, koska hitekki miehet luottaa noihin kun piru raamattuun ja me jotka on totuttu ja liikuttu vaatimattomammilla vehkeillä on osa havaittu hitekki jutut huuhaaksi ja mennään niillä mitä on käytössä. johan ne autokoulussakin opetti, että nelivedon luisto oikaistaan määrätietoisesti vedättämällä ja sitä nuo hinttisysteemit ei tunnu sallivan. eli aiheena keskustelu tai nyt jo riitely ajonestoista, eikun siis luistonestoista ja vakautussysteemeistä on aivan turha, koska se ei johda mihinkään. foorumin sovun takia jättäydyn nyt ulos aiheesta, koska mielipideasioista ei oikein voi kiistellä 
|
Kova on sulla luotto omiin ajotaitoihisi, onnea vaan sulle.
Ite olen saanut ajokortin aikana, jolloin ESP oli vielä märkä päiväuni suunnittelijan mielessä. Eli kaikenlaisilla autoilla on tullut rullattua reilut 1.5 miljoonaa kilsaa. Alkuun nämä tietokoneet ei herättäny luottamusta autoissa mutta oppia ikä kaikki, nyt en käyttöautoksi espitöntä autoa ottaisi. Eli Matin kanssa samoilla linjoilla.
Ja sorry topicin häirintä, poistun mielipiteineni takavasemmalle.