Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku
Mulle joku on sanonu että joko huonelämpöinen talli missä auto ehtii kuivua kunnolla yönaikana tai sitten autokatos.
Talli johon se pieni lämpö kehittyy vain lämpimästä autosta, ei muuta kuin sulata lumet osaksi muttei kuivata.
En tiiä mikä sitte on oikein tai väärin.
Käytön kannalta itse pidän katoksesta, ei tarvii krapata, muttei tarvii tallin ovien kanssa pelata. (juu olen ehkä hieman laiska)
|
Joo, näin mullekin aikoinaan kerrottu ja siinä uskossa olen. Autokatos, joka pitää lumet loitolla tai puolikylmä talli sekä lohkolämmitin.Toki etelässä ja meren läheisyydessä mullakin Bemarit ja Vectrat alkoi siellä kukkimaan. Mutta kyllä ne vaan manner-ilmaston pakkasessa ilman suolaa pysy kunnossa eli Lapin pakkasissa. No ei tuo Lapin Suzuki SJ:kään kovin pahasti hapannut, kun lattiat muistaa vedestä sisältä talvella tyhjennellä (Jos ikinään sulana). Parempi kunnon kuiva pakkanen kuin että sulailee puoliksi ja jättää kosteaksi. Kunhan lasit sulaa Jouluksi ja Pääsiäiseksi. Toki jos on lämmin talli, niin ainahan itekin semmoseen laittais.