Kolahti!
Jaahas, on Erä-Camry -osasto myös sivujen silmäilijä! Hienoa!
Tiputtelin tuos lumentukkoista Aronkylänperän alamäkiä tulemaan (takaperin) ja sitten antautui se halppishalppisvetopää, aura nousi pois koukusta, jäi Suikkelin alle ja muuttui erivänkyräksi. VETOpää on suunniteltu vissiin VETÄMISTÄ varten, joten sellaanen kiinanpellistä väännetty lipare antoi periksi ja vapautti auran. Pitää pillin kans oikoa aura ja koittaa pipertää vahvempia osasia.. tai muuttaa keksintö Veejiin mainion idean mukaasesti keula-auraksi auton alta menevällä palkilla. Tällöin vetopään rasitus olis samantyyppistä kuin kärryä vedettäessä (vois kestää). Kuka tälläisen härvelin omistaa tai on nähny, niin tajuaa. Nostovinssimoottori oli ihan ok keksintö, nostaa mukisematta Rintamäen takin kauluksesta vajan kattoon
-Ei kuulkaa poijjaat tästä tuu ny yhtää..-