Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 25.01.2016, 10:47
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Onko mul ny joku homma että ottaa kylmää ilmaa jostain sekaan? Tutkin apparin jalkatilas sitä yhtävaijeria toises asennos tulee kylmää toises toi lehmänhenkäys.
Säätö mihin puhaltaa o hoidettu suoraan jalkatilassa koska vaijerin kuori ei pysy paikallaan yläpäässä joten säätökään ei toimi.
Kylmää ilmaa voi tulla kabiiniin, jos puhaltimen moottorin (ihan siellä apparin oven nurkilla) ja kennon välisen yhdysputken tiivisteet on hapertuneet. Silloin puhaltaa niiden putkien liitosten ohi helvetin kylmää ilmaa ja vain osa puhalluksesta menee kennon kotelolle asti. Tuon tarkistaminen ei vaadi vielä hanskalokeron irroittamista, koittaa vaan saada kädet mahtumaan jostain välistä joko hanskalokeron "läpi" tai sen takakautta ja puhallin täysille. Ja vaikka tiivisteet olisi vielä kunnossa niin voihan se tötterö olla vaikka irrallaankin

Ite jouduin vähän teippaamaan LN65:sta sitä ite kennon ja sen kennon kotelon välistä rakoa, kun ne kennon ja sen kennon kotelon välissä olevat tiivisteet oli aika lailla entiset/rullalla kun piti käyttää se kenno korjattavana ja puhalti siellä kennosta vähän ohi.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä

Viimeksi muokannut Luoppis : 25.01.2016 10:50
Vastaa lainaten