Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.01.2016, 11:36
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Perusasetus

En kyllä lähtisi Motonettiäkään kehumaan. Sähköpostien vaihtoa toissa syksyltä:

minä:

Olisiko mahdollista saada yleisvaraosille sopivuustiedot myös Jeeppeihin?

Esim. öljynsuodattimet, pyyhkijänsulat jne perustavara on ihan varmasti teillä hyllyssä, mutta kun sopivuutta joutuu selvittämään itse eikä myyjätkään osaa auttaa, niin äkkiä menee muualle ostoksille.

Motonet:

Moi,

Meiltä löytyy Jeeppeihin ko. osia vain Compass/Patriot (löytyy Chrysler mallien alta) malleihin. Perinteisiin Jeeppeihin saattaa löytyä joitakin sopivia osia, mutta ko. automalleja ei löydy listaltamme koska kyseisiin autoihin osien kysyntä on hyvin marginaalista.

minä:

Moi

Vielä vähän pakko palata aiheeseen. Noinkohan Cherokee ja Grand Cherokee on oikeasti vain marginaalimalleja? Niiden osien listaaminenhan ei ole kuin pienestä vaivasta kiinni, valikoimassa kun osat kuitenkin jo on.

Motonet:

Hei.

Pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Tuotehoitajamme tutki rekisteröintitilastoja noiden mallien osalta ja onhan niitä toki yli 4000kpl Suomen kilvissä (kaikki Cherokeet ja Grand Cherokeet välillä 1984-2010 yhteenlaskettuna).

Kyseessä on silti marginaalimalli, sillä jos sitä vertaa esim. Golf-IV Variant 1,6-16V joita on 13000kpl kilvissä ja tässä on siis kysymys vain yhdestä moottorikoosta/korimallista vm välillä 00-06.

Ainakaan toistaiseksi ei siis valitettavasti ole Compassin ja Patriotin ohella muita Jeepejä tulossa listoillemme.

--> itse olen alkanut suosimaan esim. Halpa-Hallia, Kärkkäistä ym. romukauppoja, koska heiltä löytyy hyllyistä luettelot, joissa on listattuna myös Jeeppien pyyhkijänsulat, öljynsuodattimet jne... ja usein öljytkin on halvempia (kunhan ei osta Mobilia )

Viimeksi muokannut qaw : 24.01.2016 11:38
Vastaa lainaten