Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Easy Rider
Mulla oli 190E 2,6 Mersussa M104 3,2-24 kone, jossa tyhjäkäynnin säätö sähkömoottorilla suoraan kaasuläpältä, hiilikalvopotentiometrin ja kierrosluvunko lie ohjaamana, vaikka muuten olikin narukaasulla.
80km/h alueella kaasuun koskematta sakot, 105 lasissa tyhjäkäynnillä.
Potikkaa ei saa vaihetuks uuteen, vain koko Juudaksen läppäkotelon vaivaiseen 1070e hintaan. Mainiota. 
|
Eiköhän melkeinpä jokaisessa ruiskuvehkeessä ole sama systeemi.. potikka nuuskii kaasuläpän asentoa, ja tyhjäkänytimoottori joko säätää kaasuläppää tai sitten suljetun kaasuläpän ohi omaa kanavaa pitkin säätää ilman määrää tarpeen mukaan.
Hyvinhän nuo systeemit toimii niin kauan, kun anturit nuuskii tiedot oikein eikä himmelit hajoa. Yleensä toki tuo tyhjäkänytimoottori/ säädin on vaihdettavissa erikseen. Luksusautossa eikait tarvitse, kun omistajat on rikkaita
Lainaus:
Samaisen voimalaitteen johdotukset ovat surkuhupaisan kuuluisia biohajoavasta johtosarjastaan. Lämpösten paikkojen johdonkuoret ovat kuin akvalaarikalojen evästä kun teipit purkaa ja kuparit vihreetä höttöä.
|
..vissiin Jeeppiin on sitten tullut samalta toimittajalta, kun Jeeppien piuhasarjat on vähän jotain vastaavaa..

Tosin noita vihreitä kupareita on tullut vähemmän vastaan, sen sijaan eristeet hajoaa ainakin kylmässä vähän helponlaisesti.