Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 22.01.2016, 20:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Aika monesti noissa lenskareissakin ongelman tekee vesi, näissä kun vielä tuo lämpötilavaihtelu on suurta niin suojaukset ovat kovilla. Toki nämäkin ovat herkkiä jännitteenvaihtelulle tai väärälle jännitteelle. Lähtöhetkellä kun ihmettelette valojen välkkymistä niin siinä on herkkä hetki purkeilla menossa. Vähänkin hidasteleva rele / relepari niin jo on ohjaamossa joulukuusi pystyssä. (Sähköt maavirralta omille geniksille) Uudemmissa koneissa tämäkin alkaa olla jo aika hienostunutta mutta paljon on konetta jossa kellarissa käy kunnon SKÄDÄM kun virtalähde vaihtuu. Ja sit on purkit nurin kun joku kärki on vähän nihkeä.
Tuossa taisi juuri jokunen aika sitten Finskin pikkubussi joka palasi takaisin kentälle, kun matkustamoon muotoutui diskovalot nousussa no, siinä vaiheessa on jo oltu hyvän aikaa omien generaattoreiden varassa maavirran sijaan, mutta ilmeisesti joku genis oli ottanut itseensä ja sähkölaitteet aloitti elämöinnin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten