Jos luotettavuudesta puhutaan, niin miettikääpä ihan oikeasti.. Suomenkin teillä, miedän lämpimästä-kylmään, kostesta- kuivaan olosuhteissa, tärisevässä konehuoneessa on antureita mitkä voi olla yli 20 vuotta vanhoja ja toimii edelleen. Moottorinohjausyksiköt jotka toimii vielä 20-25 vuoden jälkeen moitteetta.
Jotkut toki tykkää kaasarikoneiden yksinkertaisuudesta, mutta ei niitä kyllä tippaakaan toimintavarmemmiksi voi sanoa

Muutenkin, kuka hitto kaipaa jotain pahalta haisevaa, varmuuden vuoksi liikaa bensaa polttaavaa kaasarihimmeliä, jos samasta koneesta saa ruiskuversiona paljon paremmin ja puhtaammin käyvän, ja päälle vielä 20-30% enemmän tehoa
Tekniikka kehittyy, ja vaikka itsekään en kaikista muutoksista pidä mitä autoihin on tullut niin se on jossain määrin vääjäämätöntä. Kansa haluaa viihdejärjestelmiä yms., autonvalmistajat tekee niitä. Tietotekniikan ymppäys viihteen yms. muodossa autoihin on kuitenkin vielä niin uusi juttu, että ihan joka asiaa ei vielä ole tajuttu tehdä oikein tai kaikkea ei ole huomioitu. Ehkä se suurin ongelma on siinä, että viihdejärjestelmä ja auton hallintajärjestelmä on pitänyt ympätä samaan. Toisaalta miksi näin? No kun kaikki asiat kuitenkin pitäisi toimia saman monitoiminäytön ja samojen hallintanäppylöiden kautta että ihmisillä ei ole liian vaikeaa ja etteivät valita kun kaksi eri systeemiä on niin perkeleen vaikea..