Tää palstalaisille tuttu Hilux rantautui mulle tossa 2015 marraskuussa. Tehny jo pidempään mieli hytillistä autoa ettei tarvis palella ja uskaltais ottaa pojan mukaan mettään. Tää nyt oli aika edullinen vaihtoehto ja vähä kevyempikin mitä toi Katiska BJ.

Ostohetkellä. Jarruputki poikki, takajouset kiertyneet ja akku sökö.

Jouset oli takana tommoset painoin ne prässillä alkuperäseen muotoonsa ja vaihteli katkenneiden lehtien tilalle mitäsattuu nurkista löytyneitä ehkä BJ:n lehtiä.

Sain sen sitte koeajettavaan kuntoon.

Offivehkeet täälläpäin lisääntyneet. käytiin koeponnistuksella yhdessä Portto HDJ:n kans.
Kyllähän kevyehkö auto Boggereiden ja hitsilukon ansiosta kohtuudella etenee, mutta on tää kamala! Alusta on semmonen että ku varomattomasti ajaa monttuun ni pitää soittaa naprapaatille. Ohjaus on toinen hirvitys. Tässähän on se eteen-taakse heiluva tehostin ja pässinsarvi varsi. Sit huonot jousen puslat ja levitetyt pyörän navat. Rengas liikkuu niin paljo eteen taakse ettei 35" mahdu kunnolla kääntyyn.

Oli kyllä tosi lähellä etten tätä myyny jo eteenpäin, mutta onhan tää kuitenkin TOYOTA että ei niin paljoo huonoo ettei jotain hyvääkin. On tässä kuitenki ihan hyvän tuntunen ahdettu kone ja välitetty aski.
Hiukan on epäselvää mitä tälle tullaan tekeen mutta tavotteena ainakin:
-Alusta paremmaksi tielle
-Alusta paremmaksi metsään
-Ohjaus kevyemmäsi ja tarkemmaksi
-Ulkonäkö siedettäväksi