Viestiketju: BJ42
Näytä yksittäinen viesti
  #99  
Vanha 19.01.2016, 19:01
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Välijäähytin löysi paikkansa kans. Silikoniletkut tilasin Kiinasta ja ahtoputket tehin alumiinista. Vielä pitää vähän pyöräyttää sikkikoneella haittoja putkien päähän.
Downpipe tuli kans tehtyä, mukavan jouheva tuli kolmen tuuman putkesta. Korin kannakkeen lovesin myös niin saa putken vähän ylemmäs. Vaimennin tulee pelkääjän lattian alle ja ulostulo takarenkaan eteen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0215.jpg‎
Views:	370
Size:	81,2 Kt
ID:	67170   Click image for larger version

Name:	DSC_0204.jpg‎
Views:	319
Size:	58,3 Kt
ID:	67171   Click image for larger version

Name:	DSC_0199.jpg‎
Views:	322
Size:	62,3 Kt
ID:	67172   Click image for larger version

Name:	DSC_0185.jpg‎
Views:	348
Size:	82,6 Kt
ID:	67173   Click image for larger version

Name:	DSC_0183.jpg‎
Views:	312
Size:	68,1 Kt
ID:	67174  

Vastaa lainaten