Pitää nyt heti taas päivitellä kun jotain olen saanut aikaiseksi. Oikeestaan pakkasten takia olen joutunut menemään talliin kun ei meidän vuoden ikäistä jäpiskää tuonne kolmenkympin pakkaseen laiteta nukkumaan. Pikku-ukko nukkuu ulkovarastossa +5 asteessa ja minä olen siinä välittömässä läheisyydessä seinän toisella puolella eli tallissa. On se lasten hoito välillä vähä erilaista
Hammastangon asemointi alkoi ja tuohon se olis tulossa. Pikkusen heppasin vasta kiinni ni voi sitten siirrellä. Lopullinen paikka varmistuu kunnes ketjunkiristimet on paikoillaa. Yläpuolelle on kehittymässä irrotettava putki, johon olis tarkoitus kiinnittää myös tuota etuperää, kun on tuo yks M8 pulttikin tuossa ihan huulilla. Melkein sain suoraan sahattua noo täytyy enskerralla yrittää sahata vinoon ni voi onnistua paremmin.
Aamulla piti käydä pikaseen tarkistamassa iskunvaimentajan tilat ja samalla otin pari kuvaa koko häkkyrästä.
Mittailujen ja ihmettelyjen jälkeen tulin siihen tulokseen että iskari mahtuu liikkumaan suunnitellulla tavalla, joten lisää putkia yhteen ja iskari lopulliseen muotoonsa. Nuo kolmiot hitsataan siis takatukivarren päälle. Hitsasin yhden holkin tuohon kylkeen. Pitää sitten nostaa tai laskea tarpeen mukaan.
Eihän tuo iskari kaunis ole millään, mutta kohta valmis ja kelpaa minulle. Jonkun kotelon sisään se menee kuitenkin.