Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Se minulle tosin jäi vähän hämäränpeittoon, mihin WJ:tä korjatessa tarvitsee normikäytössä ollessa hitsauskonetta, pylväsporaa yms...?  Ei nuo sen ruosteisempia ole kuin muutkaan samanikäiset autot..
|
Kanta perustuu henkilökohtaiseen näkemykseen, jonka mukaan kaikki yli 10v vanhat ja yli 200tkm ajetut Jeepit on harraste- eikä käyttöautoja. Saa olla eri mieltä, mutta kun olen näitä autokuumeisten juttuja hienoista varusteista, metsäkäytöstä jne. lukenut, niin en mitenkään voi suositella sellaiseen käyttötarkoitukseen autoa, joka edellyttää valmiutta mahdollisiin suuriin ja kalliisiin korjauksiin. Käyttämällä saman rahan Euro/Japsiin saa siihen käyttötarkoitukseen paljon sopivamman auton. Kyllä toi bilbo4u:n juttu luulis mietityttävän, kun konevikoja on ollu kaikissa WJ:n koneissa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Jarruissa ei ole isoja vikoja, jarruissa on yksi ainoa tyyppivika: levyt menee kieroksi turhan herkästi.
|
Vika on jarrusatuloiden tapeissa, jotka on liian tiukat. Ne menee iän myötä jumiin, mikä kuluttaa jarrulevyt toispuoleisesti kieroksi. Ei ole iso vika, mutta on pottumaisen jumputtava ajaa; kokemusta on. Lisäksi on osaamattomalle osien ja työn Suomihinnoilla julmetun kallis. Harrastaja ostaa osat Saksasta/USAsta ja vaihtaa itse.