Kaipa ne tosiaan nuo murrokset ovat joita saa eniten varoa. Etenkin kun nyttemmin ajoneuvokanta alkaa olla sellaista että alle 300 tkm ajettu BJ on harvinaisuus. Täyskevennetty takanapa (vm. -83-> ?) on myös sellainen että sen pultit (6 kpl) ja keskitystapit (2 kpl) saattavat leikkautua poikki mutta vasta lukoilla ja oikein isoilla renkailla, ja periaatteessa korjaaminen on aika helppoa. En tiedä kannattaako niitä pultteja edes korvata vahvemmilla kun sulake saattaa siirtyä sisemmäs vetopyörästöön.
Muutoin kannattaa oppia tuntemaan autonsa niissä määrin että osaa ennakoida mahdollisia yllätyksiä. Ihmeen luotettavia nämä kuitenkin ovat kaiken kaikkiaan. Ei noita yllämainittuja vakiorengastusksella pitäisi rikki saada.
On muuten BJ:ssäkin aluperin sellainen rullaverho syylarin edessä. HJ:ssakin muistaakseni.