Tällä hetkellä varmaan 50tkm tullut ajettua oikealta ohjattavilta. Alla on ollut volkkareita, toyotia, nissaneita, fiiatteja, mersuja, relluja ja varmaan vielä joku muukin. Itse olin ainakin, kuin kotonani oikealta ohjattavan ratissa, kun oli automattivaihteisto. Ensimmäinen manuaalivaihteinen sitten vaatikin jo harjoittelua, mutta äkkiä senkin oppi. Aihtaissa paikoissa noita on oppinut pyörittelemään ihan samalla tavalla, kuin vasemmalta ohjattavaa ja hyvin ne on pysyneet omalla kaistalla. Ainoa varsinainen ongelma liikenteessä on voimakkaasti oikealle kaartuvat liittymät ilman kiihdytyskaistaa, kun alla on umpiseinäinen pakettiauto niin väistettävää liikennettä ei näe ilman, että roikkuu apukuskin puolella ja talvella se ikkunallinenkin voi mennä huuruun. Ohittaminen myös vaatii tuota apukuskin puolella roikkumista, joten se on aika hullua hommaa.
Itse olen ollut istumassa useamman kerran apukuskin penkillä, kun ihmiset on ekaa kertaa ajaneet oikealta ohjattavilla. Ylättävän hyvin se on sujunut kaikilta ja kaistalla on pysytty. Sen sijaan aina välillä siinä apukuskin paikalla istuessa oma jalka hakee jarrua, jos tulee tiukempi tilanne