Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69
Karkeasuodattimelta letku menee siirtopumpulle ja siitä varsinaiseen suodattimeen, josta syöttöpumpulle. Jos vuoto on siirtopumpun jälkeen, niin dieseliä pitäis vuotaa ulospäin. Käsittääkseni syöttöpumppu ei ime läheskään samalla teholla dieseliä mitä siirtopumppu sitä työntää, jolloin siirtopumpun jälkeen linjasto on ylipaineinen. Paitsi tietenkin jos suodatin on tukossa, kuten Pee ehdotti.
|
missäs tossa on siirtopumppu. mun mielestä ainoa pumppu on ruiskupumpulla joka imee tavaran pa suodattimen läpi tankilta.
ennen oikeaa pa suodatinta eli sitä patruunaa on kirkas tarvike suodatin. kun käsipumpulla pumppaa tai auto käy niin siinä kulkee polttoaine hyvin. ilmaa liikkuu vasta vasta varsinaisen suodattimen jälkeen.
vaihdoin suodattimen joulukuussa voiskohan perskele repiä ilmaa suodattimen ja jalan välistä kun suodatin oli joku wix merkkinen motonetistä. taianpa ottaa uuden suodattimen KL:stä mukaan