Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 12.01.2016, 21:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

NP/NV tekeleet on yleensä kuudella mutterilla kiinni vaihdelaatikon pinnapulteissa; kunhan ensin irrotat alue/ moodivalintavivuston jakolootan kyljestä ja sen jälkeen mutterit irti (voi olla jotain tukirautoja myös lisäksi), niin loota lähtee suoraan taaksepäin vetämällä irti.
Jos halkaiset jakiksen auton alla, niin yleensä häntäkappaleessa ja siellä täällä on muutamia lukkorenkaita mitkä pitää saada irti, muuten se on ihan vain pulttien/ muttereiden irrotusta ja tiivisteliiman auki kampeamista. Aika samanlaisia kaikki nuo alumiinikuoriset lootat on, vaikka numero vaihtuukin.

Laitat googleen hakusanan "NP208 exploded view", niin olet jo paljon viisaampi asiassa


Suosittelen kyllä jakolootan irrotusta autosta, koska purku ja kasaus on paljon helpompi tehdä pöydällä/ lattialla, kuin auton alla makaamalla..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten