Onkos tämmöinen vuosien takainen projekti nykyään elossa?
Oma Lada-konversio on jo palvellut seitsemisen vuotta.
https://www.youtube.com/watch?v=I4LhrE2EDrI
https://www.youtube.com/watch?v=Q2y__wMT1o4
https://www.youtube.com/watch?v=YpzIQbqcutc
2010 ja 2015 Koneviestissä löytyy kuvat.
________________________________________________
Nyt kaavailen telakopotinta tällaisella vs-ratkaisulla:
Etuja:
-Ohjaus juoheaa.
-Hyd.öljyt ei kuumene suorilla ajellen, kuten täyshydraulivoimansiirrossa.
-Pyörii paikallaan.
-Voi käyttää kierrätyshydrauliosia, kun ei kaikkea tarvitse pareittain.
Miinuksia:
-Perien tasausrattaat lujilla.
-Ohjaus toimii takaraivon mukaan peruuttaessa väärinpäin. ?
Perien kestoa ajatellen koneesta pitää tehdä hyvin pieni ja kevyt. Se on muutenkin päämääränä, pakettiautoon sopiva. Hyötyajoon ei tarvis saada. Pikkurattaiden laakereita voi joutua tekemään ja öljynkiertoa suihkuineen.
Kahta identtistä erillisjousitetun lukotonta perää ja hydraulikimpuloita ois tarvis saada. Voimalaitoskin vielä arvoitus, ehkä kiinanmönkijän pata. Saa mokomia tarjota yv-postilootaan.