Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum
Iha nyky ajan meininkiä  oikee jos on kylmä nii vanista apparin penkin alta raktori akku sisälle lämmittelee ja kone lämmenny jo mont päivää neste kaasulla ja rengas lämmittimellä  ... jo se et akku on + 20 eikä -20 auttaa kummasti.  Ja valmetin konetta purin vkl ni ryssän kesä diiseli oli iha notkaa ku lorahti syöttö pumpulta käsille. - 20
|
Toi rengas lämmitinhän on fiksu keksintö, kuhan vaan on sellaista nestekaasua joka suostuu virtaamaan alle +asteiden lämmöissä
Ei ihan viiti sähkölevyä rautalangalla öljypohjaan virittää kuten tuttu aikanaan T2 volkkariin
Ja se on muuten tooodella hyvä konsti, et akku on eteisen lämmin
Itellä ooppeli hoki kevväälläkevväällä ja totesin, et tuli rokuli päivä ja kannoin akun päivemmällä eteiseen
Aamusta ei ees kyselly lataamaton akku, et joskos starttattaisiin normaalisti
Tehostin koki valituksesta päätellen järkytyksen ja öljyn paineen merkkivalo sammu toodella pitkien 5sec käynnin jälkeen
Lie ois jossain vaiheessa aika vaihdella ne yks-aste 30;piset notkeempiin kunnei öljyä tarkistettaessa ees rättiin tarttunut vaseliinit