Viestiketju: Kyttäyskoppi BJ-40
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.01.2016, 15:54
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
No mitä siellä leimalla on ollu sählinkiä?

Ja kyl muaki ihmetyttää, että on noinkii monta vuotta osat säilyny auton matkassa....siis ettei oo tullu enempää lainattua siitä osia ja pultteja ja nippeleitä

Mut hiton hyvä vauhti päällänsä!! Ei oo tainnu paljoo tarvita perheen kanssa vietellä vapaa aikoja
Siinähä kävi silleen, että tottakai olin testannu että kaikki toimii ym..
Mut sitku konttorin kaltevalle pihalle pääsin ja pistin parkkii käsijarrupäälle. No eihä se pysyny paikoillaa, en kehdannu käänytyy takas. Aattelin et otetaa nyt vikalista ja selitin katsastus miehelle. Sit kuitenki rullilla eteenpäin se pitiku tauti, pikkuse vitutti.
Sit oli päästöt Siin oli eka veto 5 ja viimesin oli 8.2, sallittuhan oli 2.5. Epäiltii jo vähän mittariiki, koska ei se silminnähden savunnu mitää.

Takas tallille ja käsijarrun purin, mitä helvettii se onku uus ? Putsasin ja karhensin vähä, eiku nippuu... Ei toimi, niinku taakse ei ois jarruja ollenkaa. Sit kokeilin säätää kenkii lähemmäs ja siinähä se ongelma olikin. Päästöt oli vähä mysteeri, pumpussaha oli vielä sinetit tallella, otin kuitenki syötön nii pienelle kun saa, eli ei paljoa. Sit jätin vaa putsarin irti, mä luulin että oon laittanu liikaa öljyy, mut kyl se sallitus rajassa oli.
Näillä konsteille päästöt 1.7 ja kässäri ok.

Eihä tällänen rehaaminen perheellisenä onnistuis..
Ja on tässä kerenny muutaki tekemää, ettei nyt nii kova tahti..
Vastaa lainaten