Näytä yksittäinen viesti
  #220  
Vanha 29.01.2005, 23:09
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Moi,
Lainaus:
quote:Lähtöluettelo olisi saatavissa tuolta -> http://www.offivaruste.com/doc/lahtoluettelo.doc
Miks ulkomaalaisilla oli kolmen numeron numerot?
Lainaus:
quoteaavo ohjastaa auto nro 19
Jep, saas nähdä kuinka vauhdikas kisa on tulossa, suunnistaja valuu just ruotsia ylös saksantuliaisen kanssa, nelivetoinen ja huiput rajattu kahteenjapuoleensataan, kasikoneella ja automaatilla. Siis ei me sillä tulla kisaan, mutta kun se kurvailee edllisen viikon tuolla vehkeellä, niin saapa nähdä kuinka hyvin Merrasmäen "enemmän järkeä kuin voimaa" -taktiikka pitää... <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Vinssi on vielä atomeina, tosin kaikki osat on nyt ehjiä (ISOT kiitokset vielä kerran MVA-huoltoon Savonlinnaan) ja puhtaita jos pientä pölttoöljynlemua ei lasketa. Kaaret on toivottavasti rakentumassa kans?

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten