Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.01.2016, 22:31
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Tilasin briteistä korjaussarjan eli itse tulee varmaankin kuitenkin korjattua.
Sen verran halpaa lystiä (300-500€) maksaa pumpun laitto että en taidakkaan ite ruveta värkkäämään. Tulee joskus valmiiksikin. Ei mahu hodari talliin pikkurenkaillakaan, joten huomenna varmaan katoksessa ruuvaan pumpun irti ja kiikutan pajalle kun ilmatkin lauhtuu koko ajan.

Taidan tulla vanhaksi, oon jo hetken miettiny hommaavani jonkun oikein hienon bensamersun käyttöautoksi, nyt kun kerran on "oikea" maasturi rakenteilla. Sit jää tavallaan turhaksi hodarin maasto-ominaisuudet kun loppuu ne vähäisetki mettä ajot. Nyt kun oon vähän päästelly talvimersulla ja ennen maasturointia mulla on ollu mersuja, niin olis vaan jollain ässämesellä hieno peli päästellä töihin. Tietty norjan reisuista tms pitää luopua mutta kierrellää sit beejiillä

Eli tää hodari ois tulos myyntiin lähiaikoina kun pumppu on kunnossa, kaikkine renkaineen vinsseineen päivineen koko kokonaisuus. Tekis mieli jättää itelle mutta ei kannata jättää takapihallekkaan seisomaan, menee vain huonoksi. Paljon on tehty remppaa jne jotta ei muutakun viestiä tulemaan jos haluaa tämän omistaa kunhan saan tehtyä jonkinlaisen myynti-ilmoituksen.

Vaihos en kelpuuta kuin w126 koppaisen siistin automaatti ässämesen, tai siistin w124 koppaisen Coupen kolmen litran 24V bensakoneella, automaatilla ja nahkasisustalla, Tai maks 700-1000€ pikkuvaivalla leimattavan avolavamaasturin koukulla millä voi beejiitä sit kuskailla plus ajella kaikkia omakotitaloasumiseen liittyviä isompia tavaroita. Eli maasturin akseleita ja sellasia

Semmosta tällä kertaa.
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 28.05.2020 09:02
Vastaa lainaten