Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 08.01.2016, 12:35
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti


Ei ollut varmaan Malmilla koko päivää tuon verran, kun lentokentällä ollut viimeiset 2vrk. jatkuvasti -23...-28°C välillä, ja esim. Vuosaaren sataman mittauspisteessäkään ei lämpötila käynyt koko eilisen puolella -20°C lämpimämpänä
Varsin viihdyttävä viikko ollut töissä tuolla kentällä. Halli on muutenkin aika kylmä, ja nyt kun on hyvät kelit niin lentelijät lentelee --> ovia auotaan tunnin välein. Aika tehottomia työpäiviä kun tunnissa saa max 30min tehtyä jotain, 5-10min menee aina ovien aukaisun yhteydessä kun pitää mennä pajaan lämmittelemään ja sen loppu tunninkin aikana on käytävä ainakin sormia lämmittämässä. Sit taas ovet auki...
Helkutin kylmät työkalut ja tossa yhen koneen siipeä laiteltiin paikoilleen niin tungeppa paljain käsin semmoisia 30mm x 150mm terästappeja tarkkoihin holkkeihin kolossa johon ei samalla näe tai pääse auttamaan millään. Yks tappi paikallleen, kädet taskuun, toinen tappi .... ja tämä makuualustalla makoillen siellä lattianrajassa.

Sit tossa pitäis pystyä pitämään työnlaatu hyvänä.

Rehtori on kyllä kova äijä, se on päälle 60v ukko ja siellä se paukutti toisesta koneesta laskutelineen osia irti koko päivän lattialla maaten. Oli vähän ruostunut pultit kiinni, jotain se noitu välillä mutta tasaisin väliajoin tupakki ja kahvia naamaan niin jo jaksoi taas.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten