Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi
Mahtais olla kuuma aski pikku siirtymän jälkeen jos täyteen laittais  Tiedän kyllä että toi täyteen laitto oli räkä poskella kirjotettu mutta kaikille ei ehkä selvä juttu. Mutta ehdottomasti aski niin ylös kuin on järkevää, voihan sen toosan avata ja kattoo onks siinä NP tyylinen öljyjärjestelmä, niitä askejahan (ainakin osaa) voi heittää vaikka katolleen kun tekee pieniä muutoksia.
|
No läpällä läpällä... mut ylitäyttö ei kummempaa haittaa voi tehä kuin lisätä sun ekoauton kulutusta, onhan siinä loodassa huohotus että painetta ei muodostu. todennäköisesti loota ois viileempi kuin normimäärällä, koska jäähdytyspinta-alaa ois enempi.
Tossa laatikossahan oli jotain voiteluhaasteita vakiona, niin reilu ylitäyttö olis mun gettolääke siihen. Löytää liukaste tiensä paremmin perille kun sitä on tarpeeks!
Mä huomasin muuten sellasen että etukardaani otti kiinni sivusuunnassa pohjapanssarissa olevaan U muotoiseen aukkoon, kun ajettiin "offikrossia".. normi offissa ja kadulla ei ottanut. Etuakselin sivuliike ja kone/laatikko paketin liikkestä se kait muodostui se ongelma. No loota ja kardaanin lähtö liikkuu toivottavasti samaa tahtia, joten ainoostaan kardaanin etupään liikevarat tarvii ottaa huomioon jos kepakko näyttää menevän lähelle automaatin ööpeetä.