Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 02.01.2016, 13:44
rikun rikun ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 15.01.14
Sijainti: Tampere
Viestit: 4
Perusasetus

Kysypäs Jarilta säiliötä, sillä niitä varmaan pyörii nurkissa Salossa. Tosin hintaa on varmaan vähän enemmän kun pari kymppiä

http://www.smoker.fi/
Vastaa lainaten