Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.01.2016, 08:57
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Nii eikse psykiatri sitten ollut kuitenkaan ammattilainen?

Joo, onhan niillä ammattilaisilla ne tietyt kysymykset jotka on "pakko" kysyä joka kerta. Mitä kuuluu, miten sulla on mennyt, oletko saanut nukuttua, onko ollut itsetuhoisia ajatuksia. Niihin vastaaminen viidettätoista kertaa alkaa tuntua vähän turhauttavalta ja ärsyttävältä, mutta miten muutenkaan kuin kysymällä se ammattilainen saa selville, onko unirytmissä tapahtunut muutoksia, tai onko ollut itsetuhoisia ajatuksia.
Kyllä niihin kysymyksiin voi vastata ihan oan fiiliksen mukaan, jos tekee mieli vittuilla ja viisastella, niin kai sekin jostain psyyken tilasta kertoo, eli ei muutakuin vittuilee ja viisastelee sitten. Tai jos ei pysty vastaamaan, niin on hiljaa sitten.
Päihteistä kannattais pysyä tietysti erossa, ne pahentaa kaikkia henkisiä ongelmia ja aiheuttaa riippuvuutta, joka jossain kohtaa muuttuu ongelmaksi sekin.

Mutta täähän nyt on aivan offtopiccia, koska ei mua vituta mikään.
No, jos nyt oikein alkaa kaivelemaan, niin vituttaa vuorokauden lyhyys ja tallittomuus.
Eli olen koittanut nyt taas panostaa urheiluun, mutta se on sitten taas maasturiprojektilta pois - mutta valinta oli helppo, koska ei sitä maasturia saa missään laitettua. Oma paja olis NIIN kiva saada, kun mua kiinnostaisi puuhailla muitakin metallihommia siellä. No ehkä joskus keksin ratkaisun tähän. Viimeistään sitten joskus ku luovun asunnosta ja vuokraan sen sijaan tallin.