Nyt on pidelty taukoa ja kierretty autoa ympäri. Vähän tuli purettua rakentelua varten
Siinä mietiskelin mitäs kaikkea pitääkään teherä ennen kuin ajelemaan pääsee ja totesin että sähköhommissa saattaa jossain kohtaa huumori loppua. Siispä ajattelin tehä pari sähköjutskaa täs välis, niin ei oo sitten niin kova homma kerralla.
Tähänhän oli tulos siisti alkuperänen mittari ja ehjä johtosarja vinttoineen päivineen, mutta tarvittenki niitä toiseen projektiin, niin veretähän nyt sitten tämäkin diy-tyyliin ja kattotahan mitä tuloo
Eli siinä ne ny olis viereetysten, beejiin orkkismittari ja tekniikanluovuttajamesen mittaristo. Kuoret pitää naputella pellistä samannäkööset ku alkuperääses.
Pian käsissä olikin kaikki tarpeellinen
Noista ny pitäis sommitella sitten jotain. Jenkamittari on must juttu, ja nopeusmittarissakin riittää "tilaa" tehä vajaa ympyrä kun mesen mittarialue on 0-220kmh ja ihan niin lujaa en aio tällä ajaa
Jotenki tolleen, oon huono piirtämään mutta paperia on vaikea rälläköidä

idea varmaankin selviää. Tuo vasemmanpuoleinen ois siistimpi, mut toisaalta oikeenpuolimmainen ois sellanen retro jos olis valkoset mittarintaustat wanhanaikaanen numerofontti ja löytäis viisarit jostai vanhasta veneenkompassista.
Sähköjohdot aattelin tehä vanhasta hissikaapelista, (sitä littanaa lakupotköä mikä kelautuu rullalle kun hissi menee eestaas) olis helppoa vedellä sähköjä kun kattois vaan että jaa viides vasemmalta tuohon jne ja varmasti kestää niin mekaanista kuin sähkööstä rasitusta
On siinä kaikenlaista. Ratin keskiö pitäis sorvata, mulla on sellanen het oikeesti wanha ralliratti eikä siihen käy nää nykyajan sovittimet.
Recarotkin pitäis verhoilla jollain keinonahalla, saa nähärä pystyykö husqvarnan sähkösäksätin tekonahkaan vai pitääkö hakia ranchilta soranaikaanen poljettava singeri ja morsiammen kans nelinjaloon pumpata menemään