Ookkos huomannut että mersun öljypohja on ihan erimallinen (pahka eessä) joten osuu jeepissä ohjauksen osiin.
Pahkaa ei pysty muokkaamaankaan mitenkään koska siellä majailee öljypumppu, sen pystyy vaihtamaan mahdollisesti toisen malliseen jossa pahka siirtyy taakse mutta maksaa aika paljon +tarvit erimallisen öljypohjan.
Jos pidät orkkis lootan niin ainakin automaatin kanssa tulee ongelmia kanssa jos on sähköohjattu, ja joudut siihenkin rakentamaan ohjauksen uusiksi tai käyttämään Ns "Stand alone" aftermarket osaa, sitten tietenkin turbiinin kiinnitys ynnä muuta pientä.
Jakolaatikon jos taas haluat kardaanimalliseksi niin ainakaan alkuperäiseen jakikseen ei ole olemassa muutossarjaa, Tai jos on niin ei ole tullut vastaan, Jonkin muun sarja VOI sopia tietenkin jos tykkää tehdä ja osaa itse koneistaa.
Mekaanisen pumpun kanssa ei pitäisi olla ongelmaa päästöjen kanssa jos on kunnossa ja oikein säädetty.
Jos tahot mersun koneen niin hommaa G-wagen siihen koneen ympärille.
Pääset helpommalla.
Ja sillä rahalla mikä menee dieselöntiin ajaa melkoisen siivun bensakoneellakin.
Oman diesel comanchen kanssa olen hakannut päätä seinään tarpeeksi ja yhden asian olen oppinut:
Jeep ja diesel ei vain kuulu yhteen