En lähtisi ampumaan projektia alas vielä tällä, jos vaan intoa riittää. Mitä tuota Hiluxin toosaa potkinut tallin lattialla, niin "järkevimmältä" ratkaisulta tuntuu vaihtaa keulalle se IFS-/170-Hiluxin etuperäkin, jotta saadaan kardaani ja perä samalle puolelle konetta, mutta melkoinen askartelu-paskartelu tuosta tulee. Hiluxin klimppihän on näennäinen peilikuva Hiacen vastaavasta eli periaatteessa vaihtamalla vetarit puolelta toiselle päästään jossain kohtaa helpolla itse muutostyön ollessa hieman haasteellinen, jos patenttia menee jollekin aralle insinöörille vilauttelemaan vuosileiman toivossa. Ahneuksissani luulin tätä aikoinaan "almost-bolt-on-hommaksi" tietämättömyyttäni, mutta sitähän se ei sitten todellakaan ole, koska Hiacessa ei ole mitään "universaaleja kiinnityspisteitä", joihin Hiluxin kiinnitykset osuisivat eli varmasti joutuu sorvaamaan. Lienee kuitenkin tehtävissä järjellisellä vaivalla (? kukaan mittaillut tosissaan?), jos vielä hitaamman Hiacen itselleen haluaa ja ehtii tehdä. Ja koko hommahan on sitten yhtä järkevää kuin autoharrastus yleensäkin eli tekemisen ilosta tämä perustaa.