Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 23.12.2015, 19:02
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Jos haluut ljn laatikon ja hiluksin jakiksen ni se onnistuu näin: LJn pääloota,siitä takimmainen holvi helvettiin ja 4runnerin vastaava tilalle. Sit Trail gearilta V6 adapteri ja 23-spline jakiksen input akseli joka sopii hiluksin jakikseen,samalla top shift kitti ku sen V6 adapterin kanssa pitää olla jakiksen keppi jakiksessa eikä väliholvissa niinku hiluksissa. Miks ljn loota on parempi? no siks et siin on tiuhemmat 1.ja2. vaihteet ja se on vahvempi. Hiluxin 1. vaihde on 3.92 kun läjän 4.30 Sen läjän jakiksen voi unohtaasiks et sen kardaanin kanssa tulee ongelmia,ja sen tiuhentaminen on kallista,eri asia on sit se et tarviiks hiluksin jakistakaan tihentää jos käyttää ljn päälootaa.,riippuu toki perävälityksistäkin jotka ite oon kyllä vaihtanu tiuhemmiks. Sit semmonen huomio tos jakiksen tihentämisessä et jos tarttee "heijata" ni ei onnistu ku pakki on liian tiuha,parhauttahan olis tupla jakis ni sillon olis kaikki.
Kiitoksia vinkistä ja tän tallennan koneelle ja kännyyn että on varmasti tallessa (y)

Ja aloittaja vissiin hiluxiin meinas lj lootia ja mie meinasin hiluxin lootat laittaa läjään.
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten