Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku
Männä viikolla kun olin pölliautolla täys kuorma päällä, sain jonkun pikkubussin kiinni joka nussi 65-70km/h. Ja tietysti suorilla ja alamäessä sen verta ettei kannattanut yrittääkkään ohi. Ja tätä jatkui noin 25km matkan.
No tulipa sitten 60-alue ja pikkubussi jatkoi matkantekoa sitä samaa 70, ja FLÄSH. Sai valtion selffien ja mää perässä räkätin vahingonilossa paskasta naurua.
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Mulla kävi toisin, ajelin kaanialla murska perässä jonku fiiattimiehen perässä 60-70 vauhtia jotain 50kilometriä, sit lapuan shellin risteykses se käänty shellille päin kääntymiskaistalle. Vittuuntuneena painoin kaasua, samas muistin että aiss.. täshän oli se RÄPS! Arvaa kenelle räpsähti...
|
Ai saakutti..
Tuo Olkun jyyrääjä ei uskalla jatkossa ajaa ees tota 70km/h..

Mutta varmaan teki kyllä hyvää kattoa sivusta..
Häänrikin kaltanen tapaus kävi melkeen itelle, kun tuollasen jarrupalan perässä olin päästelly kanssa jonkun 15km.. muistin vaan viime hetkellä että se pönttö on JUST TÄSSÄ.. Jarrua ja tilanne ohi.
Tänä aamuna nauratti kun läksin Surkulla liikenteeseen parin viikon tauon jälkeen: Mutkittelin pihatiellä ensimmäisen puoli kilometriä muka kierrellen tien keskipakan korkeimpia kohtia, ettei vaan ota pohja kiinni..

Sitten muistu mieleen ettei tässä skodillacilla ollakaan liikkeellä..