Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin
Minä en ikinä enää mene parkkihalliin maasturilla,Kävin kerran turun wiiklundin hallissa hiluxilla se tarina oli opettavainen.Hiluxi on yhtä notkea kun kuudenmetrin pattinki yksiössä se ei kääntyny kun sahaamalla niihin mutkiin, silloin ei ollut vielä tehostinta niin väänsin vielä ratin paskaks jumalaton jono takana.
|
Toi on muuten ihme homma, et jos oot johonkin ahtaampaan menossa, niin jono on aina perseessä, eikä väistä ei niin millään
Kerran täti oli taksilla sattunut näkemään, kun joku isolla pick-upilla oli halliin meinannut, muttei sit mahtunut itse halliin sen kolauspalkin alta kyllä mahtu
Useempi auto oli perässä eikä väistänyt, sit kun rupesivat torvea soittamaan niin pikkari lähti tyynesti peruuttamaan, oli kuulemma taakseppäin vaihteet löytynyt autoissa.
Sitä ei ehtinyt näkemään mikä oli lopputulemana kun valot jo vaihtui ja matka jatkui
Sit ite kerran helsinkivantaalta poistuessa, joku vittuotta pysähtyy just silleen, et mulla on se hallin puomi lasin kohdalla, pikku paniikki tuli se kunnei väistä, onneks se älys siirtyä muutaman metrin ja jäivät purkamaan autoa siihen ajotielle

Ihmettelivät kun tyttöystävä näytti keskaria niille, ei tainneet ressukat ees ymmärtää miksi
Ite kerran syyllistyin siihen, et joku mulkku tuli perässä kun meinasin halliin tihkuräntä sateessa maasturilla, muttei sit mahtunut, noh tää idiootti perässä ihan kiinni eikä väistänyt, torvi soiden sitten painoi ohi.
Sain peruutettua niin eikö tää äälä tunkee sinne rampille joka menee yläpihalle ihan perseeseen kiinni ja vilkuttelee valoja.
Sit sillä varmasti käpy keitti kunnolla kun pysäytin siihen rinteeseen

napista nelikkoa päälle kaffasta takalukko kiinni ja pikkuperällä varovasti peilijäisessä mäessä liikeelle, hyvin lähti noh tää torvisoittolainen ei sit tajunnut kuin liukas se mäki on ja onnistui spinnaamaan poikittain siihen rampille
Sillä reissulla ei tosin käyty siinä kaupassa, vaan ajettiin suoraan toisesta rampista pois ja lähettiin ajelemaan kotia kohti
Siinä ois voinu tukehtua nauruun jossoi nähny kun se ois vielä autostaan noussut vetänyt perseelleen resmannin nahkapohja lipokkaissa ja laskenut perseellään koko mäen alas