Eihän tossa ole muuta suurempaa robleemaa kuin runko, joka ruostuu. Eniten ruostuu näköjään takapäästä kuskin puolelta rungon sisäsivut, joustinlautaset.
Turbo kannattaa katsastaa mutta jos se vaikka on kaput niin harrastusvehkeeseen kannattaa toisenlaista rusettia katsastaa. Kannena halkeamisista en ole kuullut lyhykäisen läjä uran aikana. Kaikissahan niitä joskus menee mutta tojon 2.4 ei mielestäni ole herkimpiä niitä halkomaan. Laiskahan tuo on, mutta siihen auttaa kun rohkeasti painelee pedaalia ja polttelee karstoja pois.
Jos sillä ei ole metsässä ajeltu niin kato etupään voimansiirtoa, ettei olis "käytön puutetta".
Takaperästä kannattaa vilkasta myös ettei ole ruostereikiä, eli pysyy öljyt sisällä. Niitä on omasta löytynyt siitä propusta ylöspäin ja huohotinputken ympärillä.
Kokeneemmat läjäilijät osaa varmaan listata näitä enempi.
|