Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.12.2015, 23:20
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Tässä tulee viimeinen rakentelupäivitys tälle vuodelle

Mutamia sanoja kuluneesta vuodesta 2015:

Ensin tahdon nöyrästi kiittää kaikkia tätä projektia tsempanneita palstalaisia! Aluksi hieman jännitti minkälaisen paskamyrskyn saan niskaan kun latailin ensimmäiset kuvat tänne topikkiin, mutta läpi viestiketjun palaute on ollut hyvää ja positiivista. Projekti on poikinut jopa useita uusiatuttavuuksia, muutama ennestään tuntematon tyyppi käynyt jopa paikan päällä ihmettelemässä, ja paljon on tullut puhelimitsekin vinkkejä

Erityiskiitos kuuluu Jani_R:lle, joka on ollu korvaamaton apu kun on joku joka pitää jostain palasesta kiinni että sen saa heppailtua hollilleen, tai laikkailee ruosteita pois sitä mukaa kun tuun hitsauskoneella perässä.

Toinen erityiskiitos kuuluu Lassille (ei palstalla) joka on käyny välillä jeesimässä ja antanu paljon hitsausvinkkejä (ammattihitsaaja) ja hitsaustekniikoita ym ym raudan käyttäytymistä ja heikkenemistä hitsatessa jnejne vähän silmäilly saumoja ja kaikkea muuta hyödyllistä

Kiitos kuuluu myös lepalle joka sitkeesti on jaksanu tsempata ja kuunnella kun välillä on iskeny projektimasennus.

Kiitoksen ansaitsee myös meikäläisen isä, joka sitkiästi on jaksanu vähintään joka toinen päivä kuunnella kun puhelimes höpötän kaikenlaista erityisen kiinnostavaa offroud juttua ja teen täydellisiä raportteja beejiin rakenteluista Paljon on myös kierrelly ranchia ja kattellu löytyykö jotain värkkiä mitä oon tarvinnu milloin mihinkäki osaan, ja ostanu mulle kunnollisen pikkurälläkän heti alkajaisiksi, millä lähes koko auto on veistelty. Jos luet tätä niin oot paras.

Morsiammelle kans kiitoksia, kun on käyny pajalla sillointällöin kattomas oonko saanu mitää aikahan. ja ennenkaikkea ilman sitä ei olisi ollu koko aihiota.

Jyri ja severi saa myös kiitosta, jyrin kanssa on hauska rakennella kun silloin tapahtuu, hyvässä ja pahassa severiltä oon saanu jeesiä osien kanssa

Viimeiset rutistukset:

Vielä oli yks mätähomma jäljellä, keulapalan alareunan vaihdoin puhtaaseen rautaan. En oo koskaan liiemmin tykänny peltihommista, mutta tämän projektin myötä olen oppinu pitämään niistä vielä vähemmän

Sitte tärkein, projektin alusta seinällä olleet silmälasit. sata kertaa ajettu näköjään kivehen ja väkisin revitty pois ku ruuvit eioo auennu tein puusta sopivan lestin ja hakkasin lommot jotakuinki suoriksi

Sit koitin tehä mukavia juttuja ennenku projekti seisoo vuodenvaihteeseen. köykämiinilevystä askartelin apparin puolelle lokarin ja astinlaudat. uskomattoman helppoa työstettävää tuollanen kolmen millin levy Alkuperäisen suunnitelman mukaan mennään, tuosta tavarasta tulee kaikki luukut, ja pikkunippelit, ja tavaratilan pohja, oon meinaan ostanu tuota muuuutaman neliön verran Vähän on tyyristä kamaa mutta pitää sitä olla kiiltäviäki osia Keulapala ja silimäklasit sai färiä ja näyttäis sieltä pilkottavan mersun syylärikin

End of season 1

Ens vuonna jatketaan, lähinnä kaikenlaisten pikkuosien nysväysten kanssa, paljon olis vielä tehtävää, coiloverit ja kartaanit pitäis teherä, sähköt, coiloveritelineet ym ym. Ja kuten monien muidenkin juttujen kanssa tämän projektin kohdalla on tehty, kun ei oo valmiita sipisteltäviä osia niin näidenkin asioiden kanssa noudatetaan samaa kaavaa: Lähetään vaikka nollasta
Plus muita romuja
Vastaa lainaten