Vaihdoin uudet jarrulevyt ja palat, jarrusatulat putsasin ja molempiin meni korjaussarja, jarrut myös ilmattiin ja vaihtelin nesteet, toimii ihan ok mut jarruttaessa kevyesti poljin ikäänkuin tykyttää vastaan muutaman sekunnin ja jarrut ei tuona aika ota kiinni kunnolla, ideoita missä vika?