Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt
Olen kuvannut, ja kehittänyt itse kuvat jo vuonna -86, lähinnä tietenkin mv...Nämä on siis vain testikuvia. RAWeista kehitettyjä en vielä viittiny esitellä...
- Eka kuva, vein kameran niin lähelle koiraa, ettei enää tarkennus kuonoon onnistunut. Valona 3x 18W halogeenit katossa + heikko ulkoa tuleva valo.
- Toinen, testasin yhdysrakenteista salamaa.
- Kolmas, testasin kameran erilaisia hämärä/ yö asetuksia, tuo taisi olla joku "värikäs maisema" tms.orppa[/url], on Flickr
- Neljäs... Paikallisen kauppakeskuksen kattoparkissa, testasin eri ohjelmia/säätöjä...
|
Juu.. no sitten en neuvo yhtään enempää

Totesin aika äkkiä itse kun joitain vuosia sitten aloin tosissaan kuvaamaan, että automaattisäädöt on aivan perseestä-- oli toki tiedossa, mutten tajunnut kuinka surkaa jälkeä ne tekeekään. Käsiasetuksilla jo noin parinkymmenen tuhannen kuvan jälkeen alkoi oppia, että mitä tapahtuu. Onneksi ei tarvinnut harjoitella filmikamera- aikakaudella
Lainaus:
Jalustoja on sekä vanhaa optiikaa, mihin on tulossa MFT sovitteet. Lähinnä video ominaisuuksien takia tuon kameran hommasin. Tosin heti loppui muistikorteista nopeus...Tänään sain hommattua uuden kortin, niin seuraavana loppui koneesta tehot, pyörittää videota. Varusteita on tilauksessa, lähinnnä videointia varten.
|
Ainakin jos 4k- videota kuvaa, niin tietokoneessa täytyy olla yllättävän paljon ruutia. Kamerassa olen aina pitänyt niin nopita kortteja kuin saatavilla on.
Hyvä kamerahan tuon pitäisi olla