Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 17.12.2015, 05:16
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ekana katoo veto ja ne ATF:t muuttuu siniseksi (violetiksi välimuodossa kun loota viellä toimii öljyjenvaihdolla/jäähdytyksellä).. alhaalla ollessa paseissa aika yleinen ongelma kun hiudet ei ymmärtäneet maastovaihteiston merkitystä vaunussa.

tuo "ominaisuudet katoaa" on oikeestaan ainut mitä siitä voi sanoo, ATF muuttuu joksikin muuksi, mikä ei toimi enää siellä laatikossa, eli sinne ois ihan sama kaataa vaikka vettä. se oksidoituu ja ei voitele, ei anna laatikosta vetoja läpite= ominaisuudet katoo, kitka kasvaa ja laatikko kuluu tai vaurioituu.

nopeesti googlella lämmön ja laatikon keston välinen suhde, liekö miten tarkka vai jenkkien mutu juttuja lämpötilat fahrenheitteina.

175 Degrees: 100,000+ miles (Normal is typically 179 to 195 degrees)
200 Degrees: 90,000 miles
225 Degrees: 55,000 miles (Pressure Drops)
250 Degrees: 25,000 miles (Valves Stick)
275 Degrees: 17,000 miles (Varnish Forms)
300 Degrees: 4,000 miles (Seals & Clutches Burn)
325 Degrees: TRANSMISSION FAILURE
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten