Toi 2500 kiloinen kärri kyllä tuntuu jo melkein minkä tahansa maasturin perässä. Vaan HoJosta hieman.
Kuten edellä tulikin jo mainittua, niin kunnossa se kikotin kannattaa pitää. Ruoste, välykset, nivelet, öljyvodot sun muut kun hoitaa, niin silloin on jo puolessa välissä voittokulkua. SPOAn asennus onnistunee melko varmasti, jos sen toteuttaa alkuperäiseen linttajousitukseen. Mutta esim. OMEn tai muiten korottavien jousitusten kanssa SPOA kannattaa unhoittaa. Nouseepi nimittäin suurella todennäköisyydellä liika korkeaksi. Uudella jousituksellakin HoJo nousee jo ihan kohtuullisest, tosin se latien syömä maavara rassaa.. Kolmekolmoset renkulat alle, uus pohjapanssari, kylkiputket, nostopisteet ja eiku mettään. Tuo Toyovoiman mainostama JÄÄKAAPPI on ihan must -varuste. Mulle kans!!
Ollaanko kovia jätkiä vai ollaanko?? HÄ?
Eespäin ja vinssillä loput..
|