Juu.. jotain väljäähän siellä on oltava, tai sitten ohjauskulmat on viturallaan. Mites sulla on "tie rod roll":in kanssa, kun on tuo Chevyn inverted-T ohjaus C/K30- päillä? Voisiko se aiheuttaa woblausongelmaa, vaikka ei olisi varsinaisesti väljää missään?
Itse mitä olen näissä Jeepeissä huomannut, niin olettaen että kaikki nivelet/ puslat/ yms. on kunnossa, niin caster, auraus ja oikeat rengaspaineet on erittäin oleelliset ettei ala woblata.
Mulla kyllä toimi ilman ohjausiskariakin järeämmällä ohjauksella XJ 35" Creepyjen kanssa ihan mallikkaasti, se ei kerran kertaa woblannut missään tilanteissa. Kolmeykkösillä joskus woblasi, mutta se johtui vääristä säädöistä. Nyt kun minulla on tämä ZJ ollut ajossa viitisen vuotta, niin orkkisohjauksella 32" kumeilla pari kertaa tuntui että nyt lähtee.. oli kyllä ihan ne tehtaan asentamat alkuperäisosat silloin vielä alla
Nyt WJ:n kääntöpäillä & Rytarin itsensä minulle koneistamilla ohjausvarsilla, järeällä panhardilla & kiinnikkeillä ja jokseenkin - ainakin omasta mielestäni

- täydellisiksi hieroituilla aurauksella ja casterilla ei ole ollut mitään. Katotaan nyt kun vaihtuu rengaskoko, pitääkö jotain säätää. Jouduin muutamaan kertaan hinkkaamaan aurausta ja casteria kun sain nämä WJ:n hilppeet kiinni ettei woblannut, mutta ei sen jälkeen ole ollut tosiaan mitään hämminkiä.