Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 14.12.2015, 00:19
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
eiköhän nää jeepit woblaa samasta syystä kun japsimaasturitkin, eli latijousitetut siks, että riippujen puslat on paskat= akselin sivusuuntanen liike. kierrejousitetut panhardin paskoista puslista= akselin sivusuuntanen liike. +pyöränlaakerit +kääntöpäät (no pallot vaihdoitki jo)

ihan turha hieroo mistään muualta, kun se vika löytyy huonosta panhardin puslasta (tai löysä uniball jos RE:n malli) ja jos oot jo vaihtanu, ni kiinnike elää/pyöränlakrut on kaputt. ja tietty jos ohjauksen kulmat on vituillaan, ni altistaa tuolle ilmiölle..
Vanteiden ET vaikuttaa kanssa.. oma TJ on suhkot rauhallinen ajettava alkuperäisillä vanteilla, mutta kun kokeilin sellaisia saman kokoisia renkaita joissa oli vanne enempi ulos tuova niin kaaaamee woblaus alkoi jossain 80 jälkeen
Välyksiä on varmasti joka puolella
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten