Viestiketju
:
410 ehjäystä
Näytä yksittäinen viesti
#
3
13.12.2015, 21:48
nuti-90
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
rupes piikkasen paremmin pelittämään suzuki kun jaksoi vähän perehtyä tuohon pumppuun.. eli ahdonalaisen syötönsäädön karan rälläköin soppeliksi ja empäs ollut huomannut että tyhjäkäynnillä on kaksi ruuvia niin nyt sai käännettyä pikksen enämppi soppaa männänpäälle ja tyhjäkäynti siedettävän alas
onkos kukaan perehtynyt näihin turboihin.. eli tuo alkuperäinen venton turbo KKK.. ja nythän minulla tossa paikoillaan seat cordoba 90hv turbo jonka muistelen olevan garret ja hieman suuremmilla aukoilla kun tuo kkk..noh isäukon pihalla makoillut -97 2.0 primera ja muistin että siihenhän laitettiin uusi turbo ja sen jälkeen ei montaa tuhatta mittariin tullut.. mutta nissan garret ja kkk vierekkäin pöydälle niin eipä ollut paljo kehumista.. ei taida olla järkee rueta rakenteleen pakosarjoja yms? ei taida paljoo kostuu
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
nuti-90
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: nuti-90
Etsi kaikki nuti-90:n viestit