Kolmen tuskaisen muovipulkkaräpättimen jälkeen kunnon peltikone, -52 (vai olikohan se -53) Cessna 170. Kyllä oltiin rehtorin kanssa tyytyväisinä, molemmat kun ollaan enempi semmoisia vanhaliiton miehiä.
Onhan tuossakin vaivansa, mutta on rehellinen KONE. Jarruletkut joudun kyllä vaihtamaan, niissä vuosiluku -52... nämä ovat "kunnon mukaan" mutta toinen oli vähän hankautunut ja kyllähän ne sitten käsissä tuntuivat vähän kovettuneilta.
Harmi vaan kun nykyiset letkut ei oikein kestä, nämäkään eivät sitten enää ole ikuisia. Samoin kun tuossa kesällä vaihdoin ihan ehdat -79 ilmaletkut "kun kirja niin sanoo", uudet ovat varmasti jo kymmenessä vuodessa korput.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|