Ihan kilikalipullosta 1k- happopohja, päällä kilikalipullosta mastonin maalia, ja lakka päälle. Mieluiten olisin laittanut VHT:n moottorimaaleja, mutta EU perkele on kieltänyt tolueenipohjaisten maalien myynnin yksityisille.
Nämä kestää kuumuutta minkä kestää, mutta eihän lohko ja kannet itse asiassa hirveän kuumia edes ole. Varmasti pakoaukkojen kohdalta kansista katoaa maalit hyvinkin äkkiä, muuten pitäisi pysyää. Se mitä aiemmin huiskinut vastaavia maaleja suunnilleen yhtä kuumiin kohteisiin, niin hyvin ne on pysyneet. Auton alkuperäisetkin maalit on pysyneet täysin kuosissa, ja on sentään aivan pakosarjojen vieressä kohdussa, missä ei ole mitään lämpösuojia.
Peltisarjat ja downpipet tulen käärimään eristeellä, tai sitten rakennan lämpökilvet. Sekin auttanee asiassa