Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 10.12.2015, 10:09
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Purkki halkeaa, eikä jakseta ostaa uutta ja alipaineet katoaa -> heivataan purkki kuuseen ja tukitaan letkut. Täysin typerää jos minulta kysytään, mutta eipä ole eka kerta kun kaikenlaisia juostenkustuja hommia tulee vastaan käytetyissä autoissa..


Sulla on muuten '90 tai vanhempi XJ (Renix- kone, ei HO). Lyön vaikka pääni pantiksi että ei ole VIN- koodin mukaan '91 vuosimallin kulkine vaikka otteessa lukisi mitä.




Ei liity ongelmaasi mitekään; alipaine säätää puhalluksen suunnan, ja puhallinmoottorin nopeus taasen menee sähköllä. Siihenkään tuo johto ei liity. Nyt en ole ihan 100% varma, mutta minulla on sellainen hämärä muistikuva että ABS- anturin johdon liitin on jotakuinkin tuonnäköinen. Jos tarkistat johtojen värit, niin pystyisi kattomaan johtokaavioista.. Näissä vain usein on tyhjiä liittimiä siellä täällä, kun valmistaja tehnyt jokseenkin yhtä johtosarjaa tietylle kone-laatikkopaketille, riippumatta auton varustetasosta.
Joo oikeassa olet. Tarkistin valmistenumeron, niin -90 tää näyttäisi olevan. Muttamutta, onko se nyt tuosta vesiletkun välistä mistä puuttuu se venttiili?

http://i156.photobucket.com/albums/t...t/DSC01507.jpg

Tuon mallinen näyttää google kun hakee Renixin heater control valvea. Alipaineletkukin on samanvärinen ja -mittainen.
Vastaa lainaten