Kiitoksia kommenteista, en tuosta jäljestä kyllä tiedä, mutta yritetään jotain tässä turata.
Isompia koneita helpottamaan hommia tulee aina mietittyä ja sitten sen perustelee itselleen, että kun ei sitä tarvitse kun tähän yhteen hommaan. Tämän jälkeen kiroilee vasaralla paukuttanen, että miks en ostanu sitä ja tätä konetta tai teettänyt hommia jossain ammattilaisella, mutta siitähän se into vähän tuleekin.
Jotain on taas saatu silti aikaan vaikka reissussa on tullut oltua liikaakin töiden puolesta.
Nyt olis rastista kääntyvät renkaat jos olis ratti.
Tankki olis maalissa ja paikoillaan.
Tommosia ajattelin hämmentimeen kiinnittää kun on tuo DIN-liitin niin vahvasti töissä ja mielessä.
Diesellinjat tuli 10mm happosesta hytikkaputkesta ja toki kiinnitykset Stauffilla.
Kestääköhän nuo DIN-liittimet tuon diesellinjaston paineen.

maks 315bar. Siihen saikin näppärästä pushlok liittimet mihin ei tarvitse klemmaria letkun päälle.
Lokari ja maski pitikin kiinnittää takaisin, että sai mallailtua löpösuodattimelle paikkaa.
Tuohon lokarin kylkeen tuli sitten laitettua tuo polttoainesuodatin. Marine malli niin pitäisi happoinen kiinnitysjalka pysyä paikallaan vaikka auto vähän happanisikin.
Takaluukkuun piti keksiä lukko, noh tuli varmaan vedettyä muutama mutka suoraksi.
Tommoinen suojakotelo sitten vielä tankin päälle.
Akut mahtui vielä poteroon maarauksen jälkeenkin.
Sitten onkin kaikkea pientä taas edessä, mutta päivitellään kun edistyy.