Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patajumi
Mitenkä xjstä saa camberkulmat säädettyä suoraan?
|
Eipä ne pitäisi kovin pahasti kieroon edes mennä, jollei sitten ole hitokseen korotettu auto -> caster kääntyy -> C:t on sellaisessa kulmassa että camber muuttuu. Jos camber on asteen- pari pielessä, niin en vielä menettäisi siitä yöuniani. Caster-, pinioni- ja aurauskulmat on ohjauksen kannalta paljon tärkeämmät.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
casteria ei XJ:ssä voi kanssa säätää normisti, siitä puuttuu ZJ:n kaltaset epäkeskot tukarin kiinnityksistä.
|
Caster säädetään XJ:ssä alatukivarren rungonpuoleisiin kiinnikkeisiin asennettavilla säätöprikoilla - siksi niissä kiinnikkeissä on pultit/ mutterit ja hahlo mihin sovitella käikäleitä. ZJ:n epäkeskopultit toki on näppärämmät, ja vielä paremmat on säädettävät tukivarret