Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 09.12.2015, 01:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
se ahtaminen on meijän pitäjällä ollu aina se "juttu" ni mietin sitäkii vaihtoehtoo.. kuhan ny eka sais auton liikkumaan, ei pitäs ostella rikkinäisiä "siks ku halvalla sain" uskaltanu viel ees kertoo emolle et perheen jeeppimäärä ei muuttunu mihikää vaik yks lähti pihasta muualle ja se oli viel kaverina viemässä sitä
Kieltämättä sopiva Eatonin mekaaninen ahdin tuossa 5.9 koneen päällä olisi aika messevä


Lainaus:
muuten asiaaki, tuli tuos kaverin kanssa turistua niin oli kovasti sitä mieltä et tuon jeepin lootan ohjauksen pystys toteuttaa megasquirtilla, siis kaks megan boxia ja ne kommunikoi sitten keskenään kuten alkuperänen ecm+ pcm yhistelmä.. sais kuulema säädettyä niitä vaihtohetkiä yms juttuja aikalailla portaattomasti ja tosiaan jos turbottaa tai ylejään ahtaa megan kanssa, ni voi saada aika toimivan kombinaation
Varmasti pystyy, mutta hintaahan siinä tulee. Tuolla jossain jo aiemminkin totesin, että ainakin OBDII- softaa pystyy muuttamaan ja ovat niitä "jo" ( ) alkaneet jenkeissäkin modata Mopareihinkin (GM- tuotteisiin jo varmaan 10-15 vuotta sitten ). SCT Tuner maksaa sen muutaman satkun + softat päälle - ei ole ihan halpaa, mutta jotenkin itse luotan enemmän autonvalmistajan alkuperäiseen boksiin vs. tee-se-itse-malliin, joka pitää vielä kokonaan ohjelmoida aivan alusta lähtien.

..ja toisaalta jos on 4xRH- sarjan laatikko, niin niissä et paljon softalla vaihtohetkiä muuttele
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten