Näytä yksittäinen viesti
  #1957  
Vanha 07.12.2015, 23:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Ei se low pinionin hyvyys/ huonous pinionikulmasta ole kiinni. Ainahan ne C:t saa käännettyä.. enemmänkin kyse on siitä, onko lp d44 riittävästi vahvempi että kannattaa. Välityksen osalta eroa on 20-30% HPD30:een, vetarit on ristkoiden osalta samat, navat on selvästi vahvemmat, ja ainakin uudemmissa palloniveletkin on paremmat. Samoin C:t ja olkavarret on d44:ssä vahvemmat, niihin löytyy flat top knuckleja, ja jarrut on isommat.

Se, onko kaikki tuo low pinion akselissa parin tonnin arvoista onkin sitten eri juttu, kun hp d44:ääkin on saatavilla. Kokonaisia akseleita Suomesta äärettömän huonosti, mutta eBay:stä banjoja satunnaisesti putkahtaa myyntiin - hinnat vähän satkun molemminpuolin + lähetyskulut, tulli & alv.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 07.12.2015 23:30
Vastaa lainaten